Gezingsdagje klussen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu Gezingsdagje klussen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

Gezingsdagje klussen

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

01 Augustus 2015 | Bolivia, La Paz

Goedemorgen allemaal,

Het is vrijdag (31 juli) en wij hebben vandaag een familiedag. We gaan klussen in het meisjeshuis. Ruben hebben we de hele week bijna niet gezien omdat hij aan het klussen was in het jongenshuis en ’s avonds is hij met de jongens van het kindertehuis aan het voetballen of Spaans, Engels en Nederlands aan het leren. Hij geniet elke dag van alles om hem heen. Dat is mooi om te zien. Eindelijk heeft hij heel veel broertjes en zusjes waar hij zo vaak als kind om heeft gevraagd. Maar goed, we gaan we de laatste verfwerkzaamheden in het meisjeshuis afmaken. Verder wordt er door de meisjes onder leiding van Marry een wandkleed gemaakt over de goede Herder. Jezus lijkt op het wandkleed op Elmo van Sesamstraat… Even kijken of dat nog veranderd kan worden.
De meisjes genieten van de aandacht en de leuke dingen die ze mogen maken. Het was weer een topdag voor ons.

Nog even voor alle bidders: met onze gezondheid gaat het uitstekend. We voelen ons ontzettend goed. Bedankt daarvoor. Het echt boven verwachting. Riet en Arie, jullie hebben een prachtige adoptiedochter Peniel. Wat een schatje is het. We hebben heerlijk geknuffeld. Loes, wat zou je hebben genoten van al het eten hier. Elke ochtend en avond hebben we een feestmaal hier. (Daar gaat onze lijn). Lieve ma, het is hier prachtig, ondanks de armoede, zie je hier de werkelijke waarde van het leven. Dus geen zorgen maken, het gaat ons goed. Wij genieten enorm van alles wat we hier kunnen doen en zien.
Veel leesplezier allemaal en Gods zegen.
Jeannette, Marco en Ruben

• 01 Augustus 2015 - 16:23

Hans & Tabitha:

Mooi om te lezen, nog een hele gezegende tijd daar! Wat zullen de kinderen blij zijn met jullie aanwezigheid!

• 01 Augustus 2015 - 16:36

Bert Kwakkel:

Mooi om te lezen dat Ruben het ook erg naar zijn zin heeft. Ja....het is bijna een andere planeet waar je dan terechtgekomen bent hè? Wat hebben wij toch een ontzettend rijk leven en helemaal vergeleken met de standaard in een land als Bolivia.
    Ik geloof trouwens niet dat Jezus van zijn troon valt als Hij op Elmo lijkt...ik denk dat Hij met grijns van oor tot oor naar dat prachtige wandkleed kijkt

• 01 Augustus 2015 - 17:31

Adriaan:

He hallo allemaal
    Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. Maar wat zullen jullie met veel verhalen thuis komen. Gezegende week.
    De liefde van Hem in jullie om uit te mogen blijven delen
    Groetjes

• 01 Augustus 2015 - 20:36

Gerrit Van Raalten:

Geweldig....en ontroerend wat ik lees van Ruben !
    Dit alles is een levensveranderende belevenis voor hem, lijkt me.
    Marco e jeanette, een zoon om dankbaar, en....trots op te zijn.

Overigens heerlijk om tte merken dat God gebeden zo bijzonder verhoort over jullie gezondheid. Prijst Hem,
    groet van Gerrit.

• 02 Augustus 2015 - 10:03

Loes:

Ik zie Ruben voor me! wat heerlijk dat hij dit alles kan doorgeven
    en wat fijn dat jullie genieten
    en hele maal dat jij je goed voelt Jeannette en wat het eten betreft RECEPTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dan gaan we nu ECHT!!!!!!!!!!!! in de kerk Casa de Esperanza koken
    liefs loes

• 02 Augustus 2015 - 13:54

Kiona:

Tijden mijn zondag ochtend brunch geniet ik van jullie verhalen!
    jullie stukjes tekst nemen mij helemaal mee naar julie prachtige avontuur op die mooie berg.
    Jullie zijn toppers! Geniet en maak mooie herinneringen!
    hele dikke kus voor jullie allemaal en natuurlijk éminence extra voor mijn persoonlijke toppers!!! Xxxx

• 02 Augustus 2015 - 17:15

Stephan En Tineke:

Goedemiddag!

Mooi om te lezen allemaal! Wij leven vanuit Middelburg mee.

Wij zijn familie van Matthieu en Lisanne en we hoorden via via een bericht dat Matthieu ziek zou zijn? Mocht daar iets over te melden zijn, dan horen we dat heel graag!!

Groetjes, Stephan en Tineke

• 02 Augustus 2015 - 19:19

Nigel Boyer:

Veel succes mama ! En het gaat goed , ik lees mee.

• 02 Augustus 2015 - 23:42

Miranda:

Wat een zegen dat jullie gezond zijn en op deze manier met veel energie Zijn liefde kunnen laten zien. Prachtig! Ik ben zo trots op de hele groep en ik bid voor nog een hele gezegende tijd daar tussen Zijn kinderen. Een extra schouderklop voor de tieners die hun comfort achter lieten en hun vrije tijd voor een paar weken opgeven. Dikke knuffel voor allen. Miranda

• 03 Augustus 2015 - 13:59

Riet Brouwer:

Lieve grote en kleine mensen,

We zijn dankbaar dat het tot op heden zo goed gaat, we horen niets over ziekte enzo.
    GOD is Goed!
    Dank je Jeannette voor het bericht, dat het goed gaat met Peniël.

En dat jullie het samen met de anderen, tot een goed einde mogen brengen.
    Want de tijd schiet alweer op...

Groet Arie en Riet

• 04 Augustus 2015 - 20:55

Monique:

Fijn om te lezen wat jullie allemaal al gedaan hebben en het contact met de kinderen.
    Veel wijsheid en plezier gewenst.

• 04 Augustus 2015 - 21:36

Auke En Yvonne:

Wat een indrukwekkende reis. Mooi om jullie verhalen te lezen. Alsof we
    even om het hoekje meekijken. Dankbaar ook voor jullie gezondheid. Wat een andere wereld daar en wat zal het jullie leven verrijken, al deze ervaringen. Heel veel zegen toewenst voor de laatste week.
    Lieve groet,
    Auke en Yvonne

• 06 Augustus 2015 - 09:05

Jan & Adinda:

Wat grappig; jullie zijn zo ver weg, maar door zo'n site toch weer heel dicht bij. Wat leuk om alle foto's te zien en de verhalen te lezen!
    Een ervaring om nooit meer te vergeten!
    Fijn ook om te lezen dat het jullie goed gaat en het zo naar je zin hebben. Wat fijn dat je op deze manier de helpende hand uit kan steken!
    Jeannette, je moeder kijkt regelmatig en volgens mij vindt ze het stiekum allemaal best mooi! ;) Ze vertelt er in ieder geval enthausiast over!
    Geniet nog even van jullie laatste week in Bolivia en ontvang uit een wisselvalig (kwa weer) Nederland de hartelijke groeten en veel liefs!

Jan, Adinda, Joey en Jeffrey

• 06 Augustus 2015 - 12:35

Sylvia:

Top dat jullie dit doen! Fijne tijd samen.

Groetjes Sylvia