Zieknhuisavonturen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu Zieknhuisavonturen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

Zieknhuisavonturen

Door: Manuela

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

09 Augustus 2015 | Bolivia, La Paz

Omdat ik het gedurende de reis en paar keer echt benauwd had, ben ik in Caranavi naar het ziekenhuis geweest. In totaal heb ik daar 3x zuurstof gekregen. Het Ziekenhuis was vies. Gisteren (vrijdag) moest ik naar het ziekenhuis in coroico. dat was wat beter. Mn longen zijn ontstoken dus kreeg zuurstof en cortison via een infuus. Dat hielp goed. Dokters waren aardig en wilden NL leren dus moesten we dingen opschrijven. Al met al niet prettig maar ik ben weer op de been.
Manuela

• 09 Augustus 2015 - 22:30

Cor En Janet:

Lieve manuela, jammer dat je gezondheid het beetje af heb laten weten. Maar je heb volgens ons toch wel genoten in casa de esperanza. Je foto,s waren prachtig. We zullen blij zijn als je weer thuis bent. Goede reis voor jullie allemaal en een behouden thuiskomst.