Een dag aan de slag - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu Een dag aan de slag - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

Een dag aan de slag

Door: Teun en Diny

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

31 Juli 2015 | Bolivia, La Paz

Donderdag 30 juli
We wonen in een land van overvloed. In Nederland is alles voorhanden en is de techniek van hoge kwaliteit. Hier is een auto lastig te repareren. Er zijn minimale onderdelen, je moet creatief zijn. De veiligheidsnormen zijn anders dan in Nederland. Ik heb verschillende reparaties kunnen doen.
Teun.
Mijn ervaring: Veel kasten, ramen en deuren geschuurd en gelakt in Unit 6. De reis was een avontuur. Wat een land. De natuur is prachtig. Blauwe vlinders en vogels.
Het gaat goed met ons. We zijn blij en gelukkig dankzij onze Hemelse Vader.
Diny

Allemaal een warme knuffel van Teun en Diny Bos

• 31 Juli 2015 - 21:24

Connie Wezenberg:

Hi Diny en Teun,

Wat goed om te horen dat jullie zo goed bezig zijn voor die mensen. Het blijkt maar eens te meer dat wij het hier in Nederland meer dan goed hebben.
    Hoop dat alles meevalt en dat jullie kunnen genieten van de dingen die jullie daar doen.
    Wensen jullie en alle anderen nog een fijne tijd en kom veilig en behouden terug.

Eddie,Connie,Celine & Daphne Wezenberg.

• 01 Augustus 2015 - 08:04

Riky & Fred:

Hallo Teun & Diny,

Geweldig om te zien hoe jullie je praktische skills kunnen inzetten voor jullie roeping "kinderen in nood". De Leeuw van Juda leidt jullie en waakt over allen!

De leeuw die ik heb mogen zien in jou, Diny, zoals jij de kinderen hebt geleid en erover hebt gewaakt die jullie samen waren toevetrouwt.

Be Blessed!
    Liefs Fred & Riky

• 01 Augustus 2015 - 16:57

John En Wil:

Hallo Teun en Diny,

Het is wel erg leuk om dagelijks te lezen wat voor activiteiten jullie allemaal doen.
    Het doet ons dan ook erg goed om te weten dat jullie het enorm naar jullie zin hebben.
    Wij zullen zeker dit doorspelen naar Diny haar moeder.
    Die vraagt ook regelmatig of we al iets gehoord hebben van Teun en Diny.
    Geniet nog lekker de komende dagen en kom veilig weer terug in Nederland over 1.5 week.

Groetjes,

John en Wil

• 01 Augustus 2015 - 20:29

Gerrit Van Raalten:

Geweldig Teun, je oude "beroep"op een nieuwe manier ....hele ervaring lijkt me.
    Maar als ik dit alles lees, heb ik bewondering ervoor hoe jullie al die taken op je nemen...En ibderdaad, Gos Geest zal je inzicht geven telkens weer, je eigen ervaringen vernieuwend..
    Gods zegen en hertelijke groet, ook aan allen, Gerrit.

• 02 Augustus 2015 - 16:52

Joop En Selma:

Hallo Teun en Diny,
    Goed om te horen dat jullie bezig zijn voor mensen die de hulp van anderen kunnen gebruiken en waarderen. Als je alles voorhanden hebt zoals wij in Nederland is het wel makkelijker om te leven. Wij kunnen met de kennis en ervaring veel met onze naaste delen die het minder hebben. Het gaat jullie goed, en dat casaesperanza veel plezier van jullie mag hebben. Groet, Joop en Selma