In La Paz - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu In La Paz - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

In La Paz

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

23 Juli 2015 | Duitsland, Isselburg

We zijn veilig geland in Bolivia vanochtend. Ook de laatste vlucht verliep goed en alle koffers zijn meegekomen :-). De bagage werd in een grote vrachtwagen geladen en wij zijn met twee busjes naar ons hotel gebracht. Daar stond een heerlijk ontbijt klaar en daarna kon iedereen zelf kiezen wat je wil gaan doen. De jongeren hebben het zwembad in het hotel bezocht, sommigen zijn de stad in geweest en hebben al souvenirs gekocht en anderen hebben uitgerust of de stad verkend. We hebben gezamenlijk pa gegeten en morgen vertrekken we naar Casa de Esperanto. We vinden het erg fijn dat u allen zo geïnteresseerd onze reis volgt. Al uw reacties worden met enthousiasme ontvangen door ons. Als we straks in Caranavi zijn, kunnen we nieuwe verhalen plaatsen als we verbinding hebben met Internet. Het kan dus zijn dat dat niet elke dag lukt maar weer houden u met plezier zo goed en zo vaak mogelijk op de hoogte.

• 23 Juli 2015 - 05:00

Shahayra En Arjan Leeffers:

Beste reizigers, (zusters en broeders)
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen Na zo een lange reis en dat geen van de koffers besloten heeft een andere kant op te gaan. Ook heel belangrijk! Wens jullie het allerbeste toe de konende tijd in Bolivia.
    heel veel liefs en Gods zegen.
    Arjan en Shahayra Leeffers

• 23 Juli 2015 - 07:37

Willeke Leenman:

Hallo allemaal,
    Super dat jullie allemaal zijn aangekomen. Heel veel plezier en Gods zegen toegewenst.
    Manuëla, ben blij dat je koffers dit keer wel zijn aangekomen :p.
    Liefs,
    Willeke Leenman

• 23 Juli 2015 - 07:59

Wieneke Van Ommen:

Fijn dat jullie in La Paz zijn en dat de vliegreis goed verlopen is. Heel veel sterkte met de autorit naar Caranavi. Droom er nog regelt van. Gr Wieneke

• 23 Juli 2015 - 08:00

Machteld Buitenhuis:

Goede morgen allemaal!
    Vandaag het laatste stuk en dan zijn jullie eindelijk bij de kids, gaaf!
    Een bijzondere dag...goede reis en heel veel plezier.
    liefs Machteld

• 23 Juli 2015 - 08:14

Wim En Ali Schipper:

Lieve allemaal,
    We danken God dat de eerste etappe goed verlopen is .
    En bidden dat jullie met elkaar naast de natuurlijke spanning van zo"n lange reis met elkaar een prachtige en gezellige volgende etape krijgen! We zien uit naar jullie mail!Doei!
    Wim en Ali Schipper

• 23 Juli 2015 - 08:31

Adriaan En Harriette :

Dit zijn mooie berichten. Veilige reis gehad. Succes met laatste stukje naar caranavi.
    gods zegen gr adriaan en harriette

• 23 Juli 2015 - 08:38

Hans & Tabitha:

Fijn om zulke goede berichten te lezen! Een hele gezegende reis toegewenst!!

• 23 Juli 2015 - 08:43

Yvonne En Auke De Beer:

Wat fijn deze goede berichten van jullie avontuur. Nu op naar de eindbestemming
    Goede veilige reis gewenst.
    Auke en Yvonne

• 23 Juli 2015 - 08:44

Bert En Carla Kwakkel:

Beste mensen,
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen EN alle bagage is meegekomen. Jullie zullen wel hartstikke moe zijn na zo'n lange reis. We bidden dat ook de trip naar Caranavi goed zal verlopen.
    Hartelijke groet, Bert en Carla

• 23 Juli 2015 - 08:59

Collega's Pieter:

Pieter, wat hebben jullie gegeten in La Paz??! pa? Fijn dat jullie met de koffers goed zijn aangekomen. Doe rustig aan in La Paz. We zijn benieuwd naar al jullie ervaringen. Heel veel succes en plezier samen! Je hebt de Roadshow hier gemist, maar jij hebt je eigen road show. Die wij op afstand volgen. Groetjes van al je collega's!

• 23 Juli 2015 - 09:33

Tamara Van Tongeren:

Wat dijn zeg dat de reis goed is verlopen. Prijs God. Nog 1 dagje en dan kunnen jullie gaan knuffelen :)
    Veel plezier. Liefs johan en tamara

• 23 Juli 2015 - 10:24

Luc En Marianne:

Bravo rode koffer;), je hebt je weg gevonden!
    Ook wij zijn benieuwd welke Pa jullie geofferd hebben. Maar het zal best gesmaakt hebben;) een goede en veilige nieuwe etappe gewenst. Groet L@M

• 23 Juli 2015 - 12:03

Cor En Janet:

Fijne dat jullie goede vluchten hebben gehad, nog een hele goede reis naar Caranavi.
    Wat zullen ze daar blij zijn om jullie te zien....
    groetjes voor allemaal, maar speciaal voor Manuela, Lea, Aart en Marry...

• 23 Juli 2015 - 14:29

Kees Walter:

Prachtig die verhalen. Mooi te lezen dat een ieder ook zo zijn eigen manier van kennismaken heeft. Vraagje: Hoe groot is de groep ? Als er nieuwe foto's op de site gezet worden, kun je dat misschien gelijk even vermelden ? Gaat het lukken op basis van gelijkwaardigheid ? Veel goeds daar verder samen. Kees

• 24 Juli 2015 - 08:51

Loes:

wat is pa ,ik wil het recept! en ook over alles wat jullie in deze weken eten
    het is nu bijna zo ver dat jullie op de plaats komen waar je hart ligt
    loes