Snelle update - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu Snelle update - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

Snelle update

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

22 Juli 2015 | Duitsland, Isselburg

De vluchten van Amsterdam naar Philadelphia en van Philadelphia naar Miami zijn goed gegaan. Geen grote uitdagingen bij de douane, iedereen is moe en we wachten nu op de vlucht naar La Paz waar we vroeg in de ochtend aan komen. Daar worden verwelkomd Door Piet en Marijke.

• 22 Juli 2015 - 08:31

Tamara Van Tongeren:

Hallo lieve allemaal. Fijn dat de reis goed gaat, dat is ook wel te verwachten van onze almachtige lieve Vader.. Goede reis verder. Voor de nieuwkomelingen... Jullie gaan jullie ogen uit kijken haha.
    Veel zegen allemaal. Gr Tamara v d Shekinah

• 22 Juli 2015 - 12:55

Kees Walter:

Vandaag de foto's gevonden op de site. Fijn, geeft ook goed weer wat jullie zoal beleven en zien.
    Goede reis verder. Kees

• 22 Juli 2015 - 13:33

Elies:

Lieve Piet&Carla& kinderen,
    Wij wensen jullie een hele mooie reis en ervaring toe.
    liefs van Ruud en Elies en kinderen.

• 22 Juli 2015 - 16:43

Sebrina:

Lieve allemaal,

Wij zijn net thuis, gelukkig net optijd om jullie te kunnen volgen !
    Heel veel plezier en gods zegen !
    Robbert en sebrina

• 22 Juli 2015 - 17:03

Carla:

We volgen jullie op de voet ... niet letterlijk natuurlijk. Da's een tikkie te ver. Maar leuk om op de hoogte te blijven op deze manier. Groetjes Bert, Carla en Janne

• 22 Juli 2015 - 19:38

Miranda :

KANJERS!!!! Liefs vanuit Frankrijk.
    Miranda

• 22 Juli 2015 - 20:24

Truc En Marianne:

Beste allen, de laatste loodjes van de heenreis. Even bijkomen in La Paz en dan gaat het echt beginnen, voor jullie allen heel veel plezier en " goede werken" gewenst! Groeten L@M