In La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu In La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

In La Paz

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

08 Augustus 2015 | Bolivia, La Paz

U heeft het even zonder (uitgebreide) berichten moeten doen omdat de internetverbinding last was in Caranavi. We zitten sinds gisteravond in het hotel in La Paz. De reis ging goed. Onderweg 'even' gestopt omdat de weg gesloten was. In de vier uur dat we stil stonden, konden we genieten van een bijna subtropisch zwemparadijs. De rivier in het dal naast de weg bood verkoeling voor de meesten. Het prachtige uitzicht en het heerlijke water maakten het wachten aangenamer. Vandaag is een deel van de groep op excursie geweest naar een gebied met oude inca ruines. Het andere deel verkent La Paz, rust uit of kiest een eigen programma. We hopen u de laatste dagen nog wat bij te praten. De meesten kijken al een beetje uit naar de thuiskomst.
Groet vanuit La Paz.