Sport en spel - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu Sport en spel - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

Sport en spel

Door: Doris en Tamar

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

27 Juli 2015 | Duitsland, Isselburg

Hallo allemaal,
Vandaag is het zondag en wij wilden graag wat vertellen over gisteren.
Gisteren hebben we een gezellige sportmiddag gehad. We hadden allerlei spelletjes voorbereid. Kleding estafette, blindvolleybal,omkeervoetbal, zeil vouwen en ga zo maar door...
Het ging echt op zijn Boliviaans: een grote chaos. Maar dat mocht zeker de pret niet drukken.
Na de sportmiddag kreeg iedereen een bakje ijs, daar waren ze allemaal heel erg blij mee.
Wij gingen weer naar beneden met onze groep om te avondeten. En omdat Sergine jarig was, had de kok een hele mooie taart gemaakt, die was erg lekker.
Ook hadden we tussen de middag met alle kinderen voor haar gezongen en voor een ander meisje die 3 jaar werd. Het was erg bijzonder om iedereen zo enthousiast bezig te zien.

Liefs Doris & Tamar

• 27 Juli 2015 - 21:04

Carla Kraaij:

Lieve kokjes en sergine,

Fijn te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen ondanks de gevaarlijke weg!
    En wat hebben jullie in een week al veel meegemaakt. Ik hoop dat jullie intussen aan het tijdsverschil, het eten en het bijzondere vervoer :-) zijn gewend!
    We hopen dat jullie nog veel mooie dingen mogen meemaken.

Liefs,
    Ruud en Carla

• 27 Juli 2015 - 22:18

Judy's Mama:

De eerste week uit Nederland zijn zit er al weer op! Dus hup de schouders er onder en samen alle Casa kid's een hart onder de riem steken!!!!! Bedankt voor jullie leuke up date's!!!