Op naar het kindertehuis - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu Op naar het kindertehuis - Reisverslag uit Isselburg, Duitsland van Casa de Esperanza - WaarBenJij.nu

Op naar het kindertehuis

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Casa de Esperanza

23 Juli 2015 | Duitsland, Isselburg

Tja...hier zitten we dan. Met z´n allen in de lobby van het hotel. Samen met zo ongeveer 58 koffers en 29 volle rugzakken met handbagage. De één eindelijk fit na een goede nachtrust, de ander nog steeds moe en wat tekort aan lucht. En ja, als je dan wakker wordt om 3.00 uur in de nacht, omdat je toch echt nog steeds een Nederlander bent dan besef je hoe wij gewend zijn aan ons eigen vertrouwde leven en ritme. Nog even en we vertrekken naar het kindertehuis. Eindelijk...daar gaan we toch voor. Tot nu toe ervaren we het als een zegen dat de reis goed is verlopen op wat kleinigheidjes na. Ook nu met een lange busrit in het vooruitzicht over de onvoorspelbare weg naar het kindertehuis, vol haarspeldbochten, weten we dat onze Hemelse Vader met ons mee gaat. Dat Hij onze Herder is die ons voorgaat. Als alles meezit verwachten we dat we zo ongeveer 5 a 6 uur onderweg zijn.

Erg leuk dat er zoveel mensen reageren op onze geschreven stukjes. En ja...haha...we hebben pa...pi...piz...pizza gegeten gisteren. Hmmm, erg lekker hier. We gaan zo nog even kijken of het lukt om foto´s op de site te plaatsen, maar dat gaat hier allemaal wat minder makkelijk dan bij ons. Ondertussen is onze bus aangekomen en worden nu door mijn reisgenoten al de koffers naar de bus gesleept. Op naar Casa de Esperanza!

Heel veel groetjes en liefs aan iedereen namens de hele groep!

• 23 Juli 2015 - 18:11

Tamara Van Tongeren:

SPANNEND :) wat fijn dit te lezen. Hopelijk zijn jullie gauw aan hun ritme gewend. Veel zegen allen. Groetjes Johan en Tamara

• 23 Juli 2015 - 19:22

Gerrit Van Raalten:

Geweldig, wat een Goede Herder hebben we, die jullie wegen via de lucht en de paden op de grond zo goed kent.
    We genieten mee.

• 23 Juli 2015 - 19:53

Just Walter:

Hallo allemaal,
    Ontzettend leuk te lezen hoe de reis verloopt. We blijven jullie volgen en veel succes straks op lokatie. Groeten just en Hanneke

• 23 Juli 2015 - 23:23

Inge-Willem En Mariet:

wij denken aan jullie!

• 24 Juli 2015 - 08:47

Loes:

ben bij jullie

• 24 Juli 2015 - 10:41

Cor En Janet:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    God is goed!
    Alle goeds!!!
    (Manuela weer beetje meer lucht)?
    Groetjes van ons en opa en oma van Zante.

• 24 Juli 2015 - 16:13

Judy's Mama:

Super gaaf, eindelijk bij de kids in het huis! wat een reis en wat een geweldig avontuur.
    Ik zit al klaar voor het volgende verhaal.
    Be Blessed allemaal!!!!!

• 24 Juli 2015 - 21:00

Esther:

Een groet uit Vlissingen, vooral voor Matthieu en Lisanne! Zet hem op in het kindertehuis. Ingedachten zijn we bij jullie! Liefs, Esther en Pa Arend

• 25 Juli 2015 - 09:22

Ivy:

hi iedereen , heel blij dat jullie goed zijn aangekomen,
    we hebben jullie in gedachten gehad en nog steeds bidden wij voor jullie ,
    hele fijne tijd samen we zodra jullie gesetteld zijn horen we meer,
    heel veel sterkte om te wennen aan de temp, en geniet ze ook tussendoor ,
    niet alleen hard werken want is ook een beetje vakantie toch?
    groetjes aan alle tantes en ooms en aan Marijke en Piet ,
    wij kijken naar uit naar de verhalen liefs Aifxxjes
    Hi Wilma Jeanette en de rest Que nuestro Padre en el cielo te bendiga ricamente,
    en el nombre de Jesus, amen.adios hasta pronto. Aifxxxjes.